تابلو برای کافه و معرفی بهترین تابلو ها برای کافه

تابلو برای کافه و معرفی بهترین تابلو ها برای کافه

در این مقاله به معرفی چند تابو برای کافه و بهترین تصاویری که میتوانیددر دکوراسیون کافه انتخاب و استفاده کنید خواهیم پرداخت.

تابلو ها یکی از عوامل مهم در جذب مشتریان برای کافه ها و رستوران ها هستند. تابلو های با کیفیت و خلاقانه می توانند نشان دهنده مزیت رقابتی در مقابل رقبای دیگر باشند. در ادامه به بررسی بهترین تابلو های برای کافه ها و رستوران ها می پردازیم.

تابلوی نام کافه یا رستوران: تابلوی نام کافه یا رستوران می تواند اولین تجربه مشتریان باشد. انتخاب یک نام برای کافه یا رستوران خود و سپس آن را با استفاده از یک تابلوی مناسب به نمایش بگذارید. تابلوی نام با سبک منحصر به فرد خود، می تواند جلب توجه مشتریان و تبدیل آنها به مشتریان دائمی شما باشد.

از چه تصاویری برای کافه ها استفاده کنیم؟

برای تابلو کافه، می توانید از تصاویری استفاده کنید که به موضوع کافه شما مرتبط باشد و همچنین جذابیت و زیبایی داشته باشد. در زیر تصاویری که می توانید برای تابلو کافه استفاده کنید را بررسی می کنیم:

۱- تصاویر طبیعت: استفاده از تصاویر طبیعت می تواند به کافه شما حس آرامش و روحیه دهی کند. مثلاً می توانید از تصاویر جنگل، دریا، کوهستان و چمنزار استفاده کنید.

۲- تصاویر مربوط به غذا: استفاده از تصاویر غذاهایی که در کافه شما سرو می شوند، می تواند مشتریان را به خوردن و نوشیدنی های شما ترغیب کند. این تصاویر می توانند شامل قهوه، دسر، نان و سایر غذاهایی باشند که در کافه شما موجود است.

۳- تصاویر مربوط به هنر: استفاده از تصاویر هنری می تواند به کافه شما ظاهری شیک و متفاوت ببخشد. این تصاویر می توانند شامل تابلوهای هنری، نقاشی ها و عکس های هنری باشند.

۴- تصاویر مربوط به شهر: استفاده از تصاویر شهر و معماری محلی، می تواند به کافه شما حس هویت محلی و بومی داده و مشتریان را به خود جذب کند. این تصاویر می توانند شامل تصاویر شهر، معابر شهری، معماری بومی و موارد مشابه باشند.

۵- تصاویر مربوط به فصل: استفاده از تصاویری که با فصل مربوطه هستند، می تواند به کافه شما ظاهری جذاب و متفاوت ببخشد. این تصاویر می توانند شامل تصاویری از درختان و طبیعت بهار یا تابستان باشد و یا تصاویری از درخت های پاییزی که جذّابیت بالایی دارند.

 

تابلو فانتزی دوربین و کافه مخصوص عکاسی و کافه ها
تابلو فانتزی دوربین و کافه مخصوص عکاسی و کافه ها

 

عکس هنرمندان برای کافه

استفاده از عکس هنرمندان برای کافه، می تواند به دو صورت مفید باشد. اولاً، اگر کافه شما یک کافه هنری یا فضایی با محتوای فرهنگی است، استفاده از عکس هنرمندان می تواند باعث ایجاد یک هویت هنری و فرهنگی در کافه شما شود و مشتریان را به سمت فضایی هنری و فرهنگی جذب کند.

ثانیاً، اگر هدف شما از استفاده از عکس هنرمندان در کافه، تزئین و زینت بخشیدن به فضا است، انتخاب عکس هنرمندان مشهور می تواند به شما کمک کند تا فضا را زیباتر و جذابتر کنید. همچنین، بهتر است عکس هایی که از هنرمندان برای تابلو استفاده میکنید تصاویر پرتره باشند تا بیشتر به چشم بیایند و زیبایی بیشتری داشته باشند.

 

تابلو سیاه و سفید استاد محمدرضا شجریان
تابلو سیاه و سفید استاد محمدرضا شجریان

 

قاب شاسی یا قاب شیشه ای؟

استفاده از قاب شیشه‌ای یا قاب شاسی برای تابلوهای کافه، بسته به سلیقه و نیاز هر کافه، می‌تواند مفید باشد. در ادامه به مزایا و معایب هر کدام اشاره می‌کنم:

  • قاب شیشه‌ای: استفاده از قاب شیشه‌ای برای تابلوها، به دلیل شفافیت شیشه و طراحی زیبا، می‌تواند تابلوها را به خوبی نمایش دهد و فضای کافه را زیباتر کند. همچنین، شیشه می‌تواند از پارگی و خراش تابلوها در برابر ضربه و خط و خش محافظت کند. با این حال، قاب شیشه‌ای به دلیل شیشه آسیب‌پذیر، ممکن است در مقابل ضربه و شکستن حساس باشد و هزینه تعمیر یا تعویض آن بیشتر از قاب شاسی باشد.
  • قاب شاسی: استفاده از قاب شاسی برای تابلوها، به دلیل ساختار پایدار و مقاوم آن، می‌تواند در برابر ضربه و خط و خش محافظت کند. همچنین، قاب شاسی معمولاً از جنس چوب و سفارشی تولید می‌شود و می‌تواند طراحی زیبایی داشته باشد. با این حال، قاب شاسی نسبت به قاب شیشه‌ای ضخامت بیشتری دارد و ممکن است تابلو را از بین ببرد. همچنین، در صورتی که قاب شاسی سفارشی تولید شود، هزینه آن می‌تواند بیشتر از قاب شیشه‌ای باشد.

 

تعدادی از نمونه بهترین تصاویری که میتوانید به عنوان تابلو برای کافه انتخاب و استفاده کنید در زیر برایتان قرار داده ایم:

با کلیک روی تصویر به صفحه محصول خواهید رفت

تابلو برای کافه طرح کوچولو بخند
تابلو برای کافه طرح کوچولو بخند

 

تابلو برای کافه طرح ریختن قهوه و باریستا
تابلو برای کافه طرح ریختن قهوه و باریستا
تابلو برای کافه و باریستا
تابلو برای کافه و باریستا
تابلو هنرمندان عکس صادق هدایت
تابلو هنرمندان عکس صادق هدایت
تابلو هنرمندان نوید محمدزاده دست بر چانه
تابلو هنرمندان نوید محمدزاده دست بر چانه
تابلو هنرمندان همایون شجریان / استاد سنتی ایرانی
تابلو هنرمندان همایون شجریان / استاد سنتی ایرانی
تابلو هنرمندان زنده یاد حسین پناهی
تابلو هنرمندان زنده یاد حسین پناهی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *